La revista El Culturista

Editorial núm. 34:

Rentadora

Com en el número anterior, ens veiem obligats a començar l’editorial de la revista Culturista 34 explicant-vos que la tria del tema, en aquest cas és la rentadora, es va decidir molt i molt abans que rentar-se les mans o rentar assíduament la roba passessin a ser dos pilars dels hàbits del nostre dia a dia. De fet, molt abans de la irrupció de la Covid-19 a les nostres vides aquest electrodomèstic que normalment tenim amagat a l’últim racó de la casa ja ens havia captivat per molts motius. Sí, perquè tot i que aparentment pot semblar un aparell d’allò més neutre, és ben fàcil constatar el poder d’imantació que té per a les criatures, amb tots aquells botonets lluminosos i de colors, i com els dispara la imaginació… O com aconsegueix amansir les petites feres, amb aquella remor del tambor rodant i rodant sense parar.

Com descobrireu fullejant les refrescants pàgines de la revista de juny i juliol, la rentadora perfectament pot ser l’objecte d’imaginatius poemes i relats. Pot ser, també, la nostra millor aliada a l’hora d’experimentar sense límits amb l’art, la cuina i el joc sense haver de patir per tacar-nos amb pintura, gelats de xocolata o bassals i fang. I, fins i tot, fer la bugada pot ser una gran font d’inspiració musical, televisiva, literària i cultural! I tant les antigues bugaderes com les novíssimes bugaderies, ja ho veureu, continuen ben presents en la trama urbana de la nostra ciutat.

Apa, doncs, a voltar i xafardejar pels continguts de la nova revista!

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!