Pista de bàsquet technicolor

Per: Martí Crespo

Stéphane Ashpool, el fundador de la firma de moda parisenca Pigalle, és un apassionat del bàsquet. Especialment el dels anys 1990 als EUA, l’era d’or d’aquest esport segons el seu parer, en què enmig de grans rivalitats van aparèixer llegendes de dimensions colossals.

El bàsquet d’aquella època i latitud, de fet, va influir no únicament en termes esportius, sinó també estètics amb influència directa en la moda nord-americana, primer, i mundial, després. Enguany, Ashpool ha volgut mirat enrere a l’hora d’inspirar-se i ha creat una línia de roba amb els patrons i els colors del bàsquet de fa dues dècades.

I, és clar, per presentar-la no s’ha pogut estar de convertir un trist solar entre dos edificis d’habitatges del districte novè de París en la pista de bàsquet probablement més cool-orista del planeta. “Amb aquesta pista volem explorar la relació entre l’esport, l’art i la cultura i la seva emergència com a potent indicador sociocultural d’un període de temps concret”, explica l’agència creativa Ill-Studio, que ha col·laborat en la iniciativa al costat de Nike i Pigalle.

Més fotos aquí.

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!