Luna Parc en pijamarama
Per: Marta Gil
Michaël Leblond i Frédérique Bertrand
Kalandraka
Primers lectors
Encara no entenc com hi ha nens i nenes a qui els costa tant d’anar al llit, apagar el llum i deixar-se caure en braços de Morfeu. Potser no veuen que el silenci, la pau i la foscor et conviden a volar molt lluny, a viure aventures i a anar als llocs més divertits? I això sense ni treure’t el pijama, si no vols, com fa el protagonista de Luna Parc. Ell en duu un de ratlles i no és casual, ens recorda el pijamarama, la plantilla ratllada que donarà moviment als seus somnis.
I de la mà del nen en pijama ens endinsarem en el seu món oníric i recorrerem amb ell un parc d’atraccions ple de llums i colors vius, un món vibrant de moviment i emocions. Pujarem als autos de xoc, practicarem el tir al blanc, ens perdrem per un laberint de miralls i acabarem a la més icònica de les atraccions, la muntanya russa, i amb el pijamarama jugarem a animar totes les il·lustracions.
Un llibre interactiu, original i divertit que ens permetrà conèixer una antiga tècnica d’animació anomenada ombro-cinéma, basada en un joc òptic que pot resultar francament hipnòtic.