Llet de lluna

Amb aquest nom tan evocador es coneix la beguda de tradició aiurvèdica que ajuda a conciliar el son. És una llet medicinal lleugerament picant amb efectes calmants i relaxants.

Necessitem:

500 ml de llet de civada o anacards
¼ de culleradeta de canyella
¼ de culleradeta de cúrcuma
¼ de culleradeta d’ashwagandha en pols
1 culleradeta de flors d’espígol
2 culleradetes de mel

01
Escalfa en un cassó la llet amb la canyella, cúrcuma, ashwagandha i l’espígol fins que arrenqui el bull.

02
Afegeix-hi les cullerades de mel i ja ho pots servir.

És recomanable beure-se-la una hora abans d’anar a dormir per aprofitar al màxim les propietats relaxants de la beguda.

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!