La passió per apilar coses

Apilar coses és una activitat ben recurrent, entre els més petits: fer muntanyes de pedres, de coixins, de llibres… Tot el que us passi pel cap, ja ho sabeu, pot ser apilat pels vostres fills! Una colla d’alemanys, ben emprenedors i observadors ells, van fer una pluja d’idees al voltant de l’apilament de coses i el resultat ha estat Stapelstein.

 

 

Rere aquest nom tan germànic s’amaguen, ni més ni menys, que tot un seguit de “pedres” encoixinades fetes amb materials reciclats i reciclables que s’apilen i s’encaixen les unes sobre les altres per permetre mil i un jocs: des de passos a diferents nivells fins a plataformes d’equilibri, passant per seients originals o recipients de petits tresors. Perquè, si alguna cosa tenen les Stapelstein, a més dels bonics i variats colors, és que disparen la imaginació de la canalla i els ofereixen una pila –mai més ben dit– de propostes lúdiques i adaptables a la seva edat o la seva condició física.

 

 

Com destaquen els fabricants, amb les Stapelstein qualsevol habitació es converteix en un parc de jocs i aventures en moviment. Al bloc de la seva pàgina web introdueixen, periòdicament, noves propostes lúdiques amb les pedres coixí apilables com a element central.

 

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!