Granissat de síndria
Hi ha res més refrescant que un tall de síndria? Sí! Un granissat de síndria! Una recepta fàcil per a les tardes d’estiu i aquesta vegada trobareu unes petites banderoles retallables per decorar les palles del granissat.
Necessitem:
500 g de polpa de síndria
125 ml de d’aigua mineral
50 g de sucre de coco
½ llima
1Un trosset de gingebre
Un polsim de sal
01
Preparem l’almívar: barregem l’aigua amb el sucre i ho escalfem al foc. Ho anem remenant fins que el sucre s’hagi dissolt i ho coem 2 minuts més. Ho traiem del foc i ho deixem refredar.
02
Tallem la síndria a trossos, sense la pell, i en traiem les llavors. La posem en un bol o recipient per triturar. Hi posem la pell d’una llima ratllada, el seu suc, el gingebre i l’almívar i ho triturem tot.
03
Posem la barreja en un recipient apte per al congelador. Després d’una hora traiem el recipient, ho remenem una mica i tornem a guardar-ho. Al cap d’una hora més tornem a repetir el procés… i a la tercera hora ja tindrem el granissat.
04
Podeu aprofitar aquesta estona per decorar unes palles (procureu que siguin reutilitzables o de paper).*
05
Ja ho podeu treure del congelador, triturar-ho tot i servir el granissat!
*Trobareu les banderoles per decorar aquí.