Coixí relaxant per als ulls

Per: Carla Marin

Els malsons haurien d’estar prohibits! La nit és per descansar i, en tot cas, si hem de somiar alguna cosa, que sigui divertida, bonica o ben estrambòtica, no creieu? Doncs, us revelaré un petit truc que s’ultilitza en algunes teràpies orientals i al ioga i que segur que la pròxima vegada que us desperteu a mitjanit us ajudarà a relaxar-vos i a tenir somnis dolços. Relaxa’t, respira i imagina’t que l’oloreta d’espígol té el superpoder d’espantar monstres, bruixes i tot allò que no et deixa dormir. Adeu, malsons!

Necessitem:

-Retall de roba de cotó estampada
-Retall de roba de cotó fineta
-Fil i agulla
-Tisores
-Espígol
-Arròs
-Oli essencial d’espígol
-Velcro
-Cordillet o goma

01
Dibuixa dos rectangles sobre la roba estampada de 20 x 8,5 cm aproximadament i talla’ls deixant un marge al voltant d’un centímetre per poder cosir-hi. Col·loca la roba del revés, de manera que les dues cares del dret es toquin. Agafa fil i agulla i cus al voltant deixant un dels extrems oberts.

02
Talla el velcro i cus-lo a l’extrem que queda obert. Gira la roba i posa la funda del dret.

03
Repeteix el pas número 1, però aquest cop amb la roba més fineta i fent la bosseta una mica més petita, perquè és la que anirà dins la funda i ens interessa que entri fàcilment.

04
Omple la bosseta interior amb una barreja d’espígol i arròs o llavors de lli i tanca-la amb un cordillet.

05
Posa una goteta d’oli essencial sobre la bosseta interior, col·loca-ho dins la funda del coixí i tanca-ho amb el velcro. Posa’t el coixí sobre els ulls i deixa que l’oloreta de l’espígol et vagi relaxant a poc a poc… Bona nit, fins demà!

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!