Si us negueu que s’acabin els jocs de fira, no us perdeu aquesta reinterpretació del mític joc de pescar ànecs, en versió arengada. ¡Que alegría que alboroto, otro perrito piloto!
Necessitem
1 capsa de sabates
Pintura blava
Pinzell
Tisores
Llapis, branca o bastó de 20-30 cm
Fil
Perforadora per foradar paper
Filferro
Cartolina
1
Comencem pintant la capsa de sabates de blau, perquè serà el nostre mar de cartró.
2
Mentre s’asseca aprofitem per retallar els peixets. Podem posar números a les cues dels peixos per tal de donar-los un valor (això ens servirà per comptar i veure qui guanya la partida). Feu-hi un forat que serà l’ull per on pescar-los.
3
Amb el llapis, branca o bastó que haguem trobat construirem una canya. Només cal que li lliguem el fil en un extrem i al final del cordill (d’uns 15 centímetres de llarg), hi enganxem el filferro donant-li la forma d’un ham.
4
Un cop la capsa estigui seca, hi fem unes incisions (igual de llargues que les cues dels peixos). I posem els peixets a dins i ja ho tenim tot a punt per començar a pescar! A veure qui s’endú la bèstia més grossa!!!