Bones idees

Editorial nº 05

L’arengada

“Val més ser cap d’arengada que no cua de lluç”
Com han rigut amics, parents i coneguts amb l’elecció del tema d’aquest número: l’ARENGADA. L’arengada? Però com? Vols dir que això és un tema? I el pròxim què serà? Ha, ha, amb aquest tema teniu l’èxit de la revista assegurat… Després d’oferir algunes respostes a la qüestionada temàtica vam arribar a l’única raó fonamental i irrebatible: «perquè ens ve molt de gust!». Posem-nos solemnes: tirar endavant aquest projecte no ha estat ni serà fàcil. Però la satisfacció de fer el que a un li agrada i de procurar fer-ho moderadament bé no té preu: potser no arribarem a cap de lluç, però si aconseguim ser cua d’arengada, n’estarem ben satisfets. En qualsevol cas, i en defensa de l’arengada com a tema, direm que és un peix de setembre, més bufó que noble, salat com la canalla quan surt del mar, que el tió no volem que en cagui, que evoca pescadors, mariners i gent tatuada i aventurera, i que fetes a la brasa amb una bona torrada són boníssimes! Esperem que gaudiu de les propostes culturistes d’aquest número, de l’erudició televisiva del Professor Catòdic, dels llibres especialment escollits per a l’ocasió, la música indispensable i de tot el que El Culturista us pot aportar.
Bon estiu (i bona tornada a l’enyorada normalitat).

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!