Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Una nit al Museu Egipci de Barcelona

Una nit al Museu Egipci de Barcelona

Acaba d’arribar un mapa secret confeccionat per la deesa Isis que amaga un gran misteri i cal desxifrar-lo. Es busquen valents i valentes per ajudar a descobrir el missatge d’aquest mapa i trobar respostes dins de les sales del museu. Atenció: abans de que surti el sol s’haurà de resoldre l’enigma!

Quan: 18 d'abril de 20.30 a 9.00
On: Museu Egipci de Barcelona (València, 284)
Edat: De 6 a 11 anys
Preu: 50€. Preu club 37,50€. Cal reserva prèvia

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!