Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Un tros de mi

Un tros de mi

Taller de filosofia i gravat de segells, amb Guido Sender.
Ja no ets un bebè, oi? Has canviat molt des de llavors. Els grans t’ho diuen sovint, sobretot els qui et veuen només de tant en tant: “Com has crescut, mare meva!”, “l’última vegada que et vaig veure no aixecaves un pam de terra, i mira’t ara!”. Has canviat tant que hi ha qui no et reconeix. Però tu saps molt bé que tu ets tu, i el bebè del teu àlbum de fotos, que s’agafa al coll de la teva mare o gateja darrere d’una pilota, aquell bebè és també tu.
Tots i totes ho sabem, això. Sabem quin bebè vam ser. Però com ho sabem? Com sabem qui érem? Com sabem qui som? I quin paper té la memòria en tot això? Fa milers d’anys que aquestes preguntes esperen resposta. Us convidem a respondre-les. Ho farem en grup, amb ajuda de la filosofia i de l’art: dialogant a la manera dels savis antics, evocant vells enigmes, i gravant i estampant records en un llibret personal que serà “un tros de mi”.

Quan: Divendres 10 de març a les 17.30h
On: Espai Culturista Sendak (Grassot 42, baixos)
Edat: Infants de 7 a 10 anys
Preu: 6 € (material inclòs)

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!