
- Aquest event ja ha passat.
Tallers a la Fàbrica del sol
Per:
Clara Queralt
Per: Clara Queralt
Prenguem el sol! Dissenyem un parc d’atraccions
Colors a la platja
Si a primer curs d’Associacions Fàcils diguéssim «estiu», segur que respondríeu (encertadament) «sol» i «platja». Què us semblaria donar-hi un altre pas de rosca? En el marc de la Setmana de l’Energia, la Fàbrica del Sol i el Centre de la Platja ens ofereixen dues activitats lúdiques per apoderar-nos del sol i reivindicar alternatives reals amb energies renovables.
En primer lloc, el 10 de juny la proposta consisteix a dissenyar i fer la maqueta d’un parc d’atraccions on tota l’energia necessària provingui exclusivament d’energies renovables. Promet ser divertit!
En segon lloc, l’1 de juliol podrem entendre com funciona una cuina solar. Se’n muntarà una a la platja i amb aquesta es faran noves ceres de colors a partir de trossets de cera que els participants duguin de casa. A més a més, La Mandarina de Newton oferirà una petita xerrada que segur que us resultarà instructiva i sorprenent.
Totes dues activitats són gratuïtes i cal fer reserva. Estan pensades per a infants acompanyats d’adults. Una bona oportunitat, doncs, per descobrir en família tot el potencial de les energies netes i les possibilitats engrescadores d’un futur més enginyós i sostenible per una estona!