Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Reparació de joguines electròniques

Per: Marc Font

Quan: 1 de desembre d'11.00 a 13.00
On: Aula Ambiental Bosc Turull (Passeig de Turull, 2)
Edat: De 6 a 12 anys
Preu: Gratuït. Amb inscripció prèvia

L’any 2010 s’estrenava un documental que explicava per primera vegada de manera clara què és l’obsolescència programada: Comprar, tirar, comprar. Ara, vuit anys després, la peça segueix recollint premis, bones crítiques i ha aconseguit que el terme formi part del nostre vocabulari.

El documental repassa històricament una pràctica empresarial que consisteix en la reducció deliberada de la vida d’un producte per incrementar el seu consum.

Ara que s’acosta el Nadal, època de regals i consumisme, l’equip del Bosc de Turull i l’Espai Ambiental Cooperativa proposen una activitat familiar per aprendre quines opcions de consum responsable de jocs i joguines existeixen a Barcelona. I encara millor, si porteu les vostres joguines elèctriques o electròniques, un grup d’experts us ajudarà a mantenir-les en perfectes condicions, reparar el que calgui i el més important, allargar-los la vida. Perquè, com diu el lema de la campanya de La vida dels jocs i les joguines, la infantesa s’acaba, però les joguines poden durar per sempre.

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!