Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Ser camí entre dos punts

Ser camí entre dos punts

Taller familiar dirigit per Anna Irina Russell que fomenta el joc i l’experimentació a través de la construcció d’estructures temporals. L’activitat s’emmarca en el cicle de laboratoris, un espai d’experimentació al voltant de qüestions vinculades a l’exposició Amics imaginaris.

Quan: 16 d'abril, a les 10.30h
On: Fundació Miró (Parc de Montjuïc, s/n)
Edat: A partir de 7 anys
Preu: 7 €, 3,5 € Amics de la Fundació Joan Miró

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!