Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Piruletes Pasqua infantil

Piruletes Pasqua infantil

Fem piruletes diferents? Podem fer-les amb qualsevol forma: gallineta, conillet… No totes les piruletes són rodones! A més les podrem decorar amb sprinkles!

Quan: 1 d'abril a les 12.30h; 6 d'abril a les 11.30h; 7 d'abril a les 10.30h; 8 d'abril a les 11.30h; i 9 d'abril a les 10.30h
On: Museu de la Xocolata (Comerç, 36)
Edat: Infants de 6 a 12 anys
Preu: 15 € per participant (amb reserva prèvia)

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!