Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Pessebre de siurells mallorquins

Pessebre de siurells mallorquins

Els siurells són uns objectes sonors tradicionals de l’illa de Mallorca, elaborats amb argila cuita. Pintats de blanc (antigament amb calç, i actualment amb pintura), i amb traces de colors vius (normalment verd i roig, i amb menys freqüència, groc i blau), prenen la forma de petites figures de tipologia molt diversa: éssers imaginaris o quimèrics (dimonis, sirenes), antropomorfs (homes, madones, nens), imatges religioses (betlems, sants) o animals (gossos, serps, bous, gallines, etcètera). Aquest pessebre de siurells està format per figures fetes durant els anys setanta del segle passat als obradors de Salvador Torrens Seguí i de Can Piritis, d’Inca. El naixement és de l’olleria Sa Roca Llisa, de Pòrtol, de factura recent.

Quan: Del 14 de desembre al 2 de febrer, diferents horaris. Dilluns tancat
On: Museu de la Música de Barcelona (Carrer de Lepant, 150)
Edat: Tots els públics
Preu: Entrada lliure

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!