Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Osamu Tezuka, el Déu del Manga

Osamu Tezuka, el Déu del Manga

Gairebé uns 200 originals de l’artista japonès Osamu Tezuka, conegut com a Déu del Manga per la seva aportació a la vinyeta japonesa, es podran veure en aquesta mostra que dona a conèixer l’obra d’un creador imprescindible per entendre l’evolució del manga després de la Segona Guerra Mundial, i també un dels autors de còmic més prestigiosos i prolífics en l’àmbit mundial.

Quan: Del 31 d'octubre fins el 6 de gener
On: Museu Nacional d’Art de Catalunya (Palau Nacional, Parc de Montjuïc, s/n)
Edat: Familiar
Preu: 5€

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!