Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Matinal ornitològica a la Feixa dels Ocells

Matinal ornitològica a la Feixa dels Ocells

Dedica el matí a conèixer les tècniques d’observació dels ornitòlegs i aprendre a fer servir els prismàtics i les guies de camp d’identificació. Des dels amagatalls de la Feixa dels Ocells podreu gaudir dels ocells de ben a prop. La Feixa és una instal·lació d’educació ambiental i suport a l’avifauna equipada amb menjadores, fruiterar, un espai de conreu i una petita bassa. Si fa bon dia, podreu observar les espècies d’ocells hivernants més habituals de l’entorn forestal de Collserola, com les mallerengues o el pinsà, i ocells típics de prats i conreus com el verdum, el gafarró i la cadernera. També fareu menjadores per ocells amb materials naturals.

Quan: Diumenge 29 de gener, a les 10 i a les 11:30 h
On: Can Coll (Ctra. de Cerdanyola a Horta, Km 2)
Edat: A partir de 8 anys
Preu: Gratuït

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!