
- Aquest event ja ha passat.
La rata pirata, i altres aventures per créixer
La rata pirata, i altres aventures per créixer
Amb cavall i antifaç, com un Robin Hood golafre i poc donat a compartir, la rata pirata cavalca per muntanyes i valls, per camins i boscos, buscant un tresor que es pugui menjar, un tresor de sucre que faci el seu galop solitari més dolç… Però, encegada per la dolçor de les llaminadures, obnubilada pel seu gust, és incapaç de mesurar l’adversari amb qui acaba de trobar-se, un enemic astut, intel·ligent, espavilat i llest que la pot destronar com la rata més pirata d’entre les rates golafres.
Activitat del Barcelona Districte Cultural. Cal reserva prèvia.
Quan: 19 de febrer (Vil·la Urània), 20 de febrer (CC Matas i Ramis - CC Urgell), 21 de febrer (Casa del Rellotge), 25 de febrer (Auditori de Sant Martí) i 26 de febrer (CC Baró de Viver - CC Cotxeres Borrell). Diferents horaris
On: CC Matas i Ramis, Vil·la Urània, CC Urgell, La Casa del Rellotge, Auditori de Sant Martí, CC Baró de Viver, CC Cotxeres Borrell (Barcelona)
Edat: A partir de 2 anys
Preu: Activitat gratuïta amb reserva prèvia online