Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

La malvada guineu ferotge

La malvada guineu ferotge

Els animals estan agitats perquè han perdut la seva identitat: la guineu creu que és un pollastre, el conill fa de cigonya, l’ànec pensa que és Santa Claus. La nova pel·lícula dels creadors d’Ernest & Celestine ha estat guardonada amb el premi César al millor film d’animació el 2018.

Quan: Diumenge 22 i dissabte 28 de gener, a les 17 h
On: Filmoteca de Catalunya (Plaça de Salvador Seguí, 1-9)
Edat: A partir de 3 anys
Preu: 4€ (2-3€ reduïda, gratuït AMICS Filmoteca)

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!