Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

La Banda a la Festa Major

Per: Pol Serrahima

Quan: 9 i 10 de juny, a les 21.30h
On: Plaça Fort Pienc i plaça Adolf Marsillach (Barcelona)
Edat: Tots els públics
Preu: Concert gratuït, amb aforament limitat

L’orquestra amb més tradició de la ciutat no vol deixar passar l’ocasió de tornar a celebrar les festes majors, ara que reviscolen. Tot i tenir més de cent trenta anys d’història i un bagatge que destaca en la interpretació de música clàssica, la Banda Municipal de Barcelona no es tanca a res. Aquest mes de juny farà un parell de sortides de l’Auditori, on és resident, i dirigida per Carlos Ramón prendrà les places de Fort Pienc i d’Adolfo Marsillach (a la Teixonera) per oferir-hi dos dels seus concerts de festa major, en què acostuma a presentar repertoris de peces contemporànies populars i per a tots els públics. Si a les festes de la tardor passada van ser números de musicals, ara la cosa va de grans artistes pop del segle XX, amb composicions arranjades a partir de la música, ja clàssica també, de Michael Jackson, els Beatles, Coldplay i Queen, entre molts més.

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!