Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Home

Home

Home és un espectacle de carrer de la companyia Cris-is, que se centra en la vida d’una parella immersa en la seva penosa rutina en una casa miserable.
La parella està formada per una dona treballadora, somiadora i voluntariosa: prepara el dinar, cuida les plantes, planxa i plega la roba, i un marit que no fa ni brot, pràcticament no es mou, com si fos un moble. És un drama, sí, però al servei de la comèdia, aquella que et produeix riure del bo, d’aquell que sona d’una manera intensa, d’aquell que cura, que fins i tot té qualitats terapèutiques.

Barcelona Districte Cultural: 11 de febrer, a les 18h CC Baró de Viver | 11 de març, a les 18h Casal Font d’en Fargues | 19 de març, a les 12h CC Trinitat Vella | 1 d’abril, a les 19h Auditori Sant Martí | 9 d’abril, a les 12h CC Can Clariana Cultural | 29 d’abril, a les 19h CC Joan Oliver ‘Pere Quart‘.

Quan: 11 de febrer; 11 i 19 de març; 1, 9 i 29 d'abril (diferents horaris)
On: CC Baró de Viver, Casal Font d’en Fargues, CC Trinitat Vella, Auditori Sant Martí, CC Can Clariana Cultural, CC Joan Oliver ‘Pere Quart’ (Barcelona)
Edat: A partir de 4 anys
Preu: Activitat gratuïta amb reserva prèvia

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!