Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Gnoma

Quan: Divendres 18 a les 18h. Dissabte 19 a les 12h. i les 18h. Diumenge 20 a les 12h. i a les 17h.
Durada: 50 minuts
On: La Puntual (Allada Vermell, 15)
Edat: A partir de 2 anys
Preu: A partir de 9€

La gnoma Gwendolyn i la seva amiga Matilda l’ocell viuen juntes, però veuen que la convivència no és tan senzilla com pensaven. Un dia, la Gwendolyn rep una invitació per anar a celebrar l’aniversari de la seva germana. Ha de deixar casa seva per uns dies, travessar el bosc… Pot passar de tot.

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!