Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Eli Gras – El concepte com a artefacte

Eli Gras – El concepte com a artefacte

Cinquena sessió del cicle de conferències “Els instruments musicals en estudi”. A càrrec d’Eli Gras, artista multidisciplinària.

Quan: Dijous 1 de desembre, a les 18:30 h
On: Museu de la Música de Barcelona (Carrer de Lepant, 150)
Edat: A partir de 8 anys
Preu: Gratuït. Cal inscripció prèvia

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!