
- Aquest event ja ha passat.
El conillet que volia pa de pessic
Per:
Olga González
Per: Olga González
Al cor de Sarrià, al CC Vil·la Urània, hi ha un cau d’on surt un conillet afamat. La seva passió per la cuina i les amistats del bosc el portaran a preparar un pa de pessic ben dolç.
El conillet que volia pa de pessic és un muntatge de titelles amb música en directe basat en un conte i les poesies del mestre i escriptor Ramon Besora. Entre bambolines, la companyia Cacauet Teatre treballa des de fa més de 15 anys en muntatges dirigits al públic familiar.
Ells són la Marta, el Miquel i la Montse, i utilitzen les titelles, els objectes, la música i la interpretació per portar la riquesa i l’expressivitat del llenguatge verbal al púbic familiar. Ens duran, amb la seva cura per la presentació escènica, a passar una estona captivats (petits i grans) per la riquesa de la narració oral protagonitzada pel conillet, l’os, l’eriçó, les abelles i les orenetes.
Així doncs, ens trobem aviat en aquesta clariana de bosc plena de poesia!