Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

El castell ambulant

El castell ambulant

L’escenari central del títol, un castell amb potes que creua alegrement les muntanyes com un gegant d’acer, és un prodigi de creació visual. I, en justa correspondència amb la seva porta, que segons el color de l’artefacte que l’obre dona accés a un espai diferent, cada escena de la pel·lícula és una porta que ens condueix d’un paradís a un altre, saturant d’encís la nostra mirada. Hayao Miyazaki (2004)

Quan: 14 i 20 de maig, a les 17h
On: Filmoteca de Catalunya (Plaça de Salvador Seguí, 1-9)
Edat: Recomanada a partir de 7 anys
Preu: Gratuït, amb el carnet Filmoxica

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!