Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Conte de Nadal

Per: Joan Villarroya

Quan: 18 i 19 de desembre, a les 11h
On: Gran Teatre del Liceu (La Rambla, 51-59)
Edat: A partir de 5 anys
Preu: A partir de 10€

En aquests temps convulsos el Gran Teatre del Liceu ofereix una proposta per reivindicar l’esperit nadalenc a partir de la reinvenció del Conte de Nadal (A Christmas Carol, 1843) de l’escriptor i dramaturg anglès Charles Dickens. Aquesta obra, de molt èxit ja quan es va estrenar a mitjan segle XIX, ens planteja uns quants temes recurrents en l’obra de Dickens, el món capitalista industrial on els capatassos espremen i exploten els treballadors, i la misèria als carrers de la societat londinenca; tot vehiculat a través de la mirada del vell i carismàtic Scrooge, un avar abusador dels seus treballadors, i la seva conversió amb l’aparició dels tres fantasmes: el del passat, el del present i el del futur.
En aquesta ocasió l’adaptació musical és protagonitzada pel músic i compositor Albert Guinovart (Mar i cel, Flor de nit, Nissaga de poder, El cor de la ciutat…), amb direcció de Josep Vila Jover i adaptació del text de David Pinto.
Per arrodonir l’experiència també podreu gaudir d’un taller de dibuix amb sorra conduït per Borja González, de la companyia Ytuquepintas.Bon (i recollit) Nadal!

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!