Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Camina Montjuïc: De Montjuïc al Paral·lel, de les fontades als teatres

Camina Montjuïc: De Montjuïc al Paral·lel, de les fontades als teatres

Ens endinsem en la part més lúdica i social de l’ús de la falda nord-est de la muntanya per descobrir un espai de revetlles i fontades en temps passats. Entre els teatres del Paral·lel i les fonts de Montjuïc va existir una zona d’oci, diversió i llibertat sexual no absent de clarobscurs. El punt de trobada i d’inici és a davant del teatre Arnau. Paral·lel cantonada amb el carrer de nou de la rambla.

Quan: 16 de setembre, a les 10.30h
On: Castell de Montjuïc (Carretera de Montjuïc, 66)
Edat: Tots els públics
Preu: Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!