
- Aquest event ja ha passat.
Bioscopi en família
Bioscopi en família
En aquesta proposta en família, treballarem un diàleg a través del dibuix a quatre mans. Cada participant dibuixarà el retrat d’aquell qui l’acompanya (jo et dibuixo a tu i tu em dibuixes a mi), un retrat recíproc a mode de «ping pong» i, després, l’acompanyarem d’un àudio que revelarà secrets inconfessables. També muntarem un set de captura casolà que podrem replicar a casa per seguir fent noves creacions.
Una manera d’introduir-nos al cinema animat documental, un llenguatge per poder autoexplicar-nos i reflexionar sobre si aquest llenguatge pot acostar-nos més a la realitat que les pròpies imatges viodeogràfiques.
Aquesta proposta forma part d’un seguit de tallers per a explicar les històries de tots. De la suma de tots els films i veus del projecte, anirem conformant la biografia animada i col·lectiva de la nostra ciutat o territori on veurem relats, passats i presents, records i desitjos futurs de tots.
L’activitat inclou una visita a l’exposició William Kentridge. El que no està dibuixat.
Quan: 17 gener i 20 febrer 2021
On: CCCB (Montalegre, 5)
Edat: A partir de 7 anys
Preu: De 4 a 6 €