Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Amulets i joies per l’eternitat

Amulets i joies per l'eternitat

La troballa de joies a l’interior de les tombes de reis i nobles demostra la importància que tenien pels antics egipcis tant a nivell protector com estètic i social. Durant el decurs del taller es procedirà a confeccionar diferents tipus de joies d’època dels faraons.

Quan: Dimecres 27 de juny de 10.00 a 17.00
On: Museu Egipci de Barcelona (València, 284)
Edat: De 6 a 12 anys
Preu: 45 € / Preu Club 33,75€

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!