Carregant Esdeveniments
  • Aquest event ja ha passat.

Al maig contes a raig

Al maig contes a raig

La narració oral és l’art de crear imatges al cap dels oients per mitjà de les paraules. Una sessió per despertar l’escolta i descobrir el plaer de llegir. A càrrec de Marta Gorchs. Sessió als Jardins d’Ermessenda de Carcassona.
Cal inscripció prèvia:b.barcelona.ac@diba.cat

Quan: 15 de maig, a les 12h
On: Biblioteca Esquerra de l’Eixample “Agustí Centelles” (Comte d'Urgell, 145)
Edat: Tots els públics
Preu: Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

1 Estrella2 Estrelles3 Estrelles4 Estrelles5 Estrelles
Loading...

Hola culturista!

Hem detectat que el teu navegador té activat un blocador de publicitat que impedeix que es mostrin els bàners que tenim publicats a El Culturista. Dit això, ens agradaria explicar-te que la publicitat dels nostres anunciants és la nostra principal font de finançament i que ens permet oferir-te els continguts d'El Culturista de forma gratuïta. Penseu que a El Culturista no hi trobareu cap mena de publicitat programada -gestionada per algoritmes ni robots- que proposa anuncis sense cap interès ni relació amb la nostra proposta editorial.

Per tot plegat et volem demanar que ens facis confiança i desactivis l'adblocker per continuar, és probable que trobis interessants les propostes dels nostres anunciants

Moltes gràcies per la teva comprensió i per llegir-nos!